Kirjoittanut Jerry Hietaniemi

Kurkistetaan tässä tekstissä yhteen uuden Voittajan Treenipäiväkirjamme sisältämään sivuun, joka on saanut jo muutamassa päivässä paljon kiitosta. Pohjustetaan ensin aihetta kuitenkin hieman. 

Hyvinvointi luo maaperää menestymiselle missä tahansa muussa asiassa. Moni asia, kuten esimerkiksi liiketoiminnassa tai työuralla menestyminen, vaatii ponnistelua ja ponnistelu virtaa. Ilman hyvinvointia ei meillä riitä energia, suorituskyky sekä kyky palautua, ja toiminta loppuu lyhyeen.


SUUNNITTELE MITÄ TEET, TEE MITÄ SUUNNITTELET

Hyvinvointi on kokonaisuus, jonka yksi tärkeä osa on fyysinen hyvinvointi. Eri osa-alueet (kuten ravitsemus, palautuminen ja henkinen hyvinvointi) luovat yhdessä kokonaisuuden, jossa kaikkia osia tarvitaan ja jossa kaikki tukevat toinen toistaan. Voittajan Treenipäiväkirjamme on suunniteltu ennen kaikkea fyysisen suorituskyvyn kehittämiseen suunnitelmallisen harjoittelun avulla. Uskomme kuitenkin kokonaisuuteen kaikessa, joten toimme tähänkin teokseen mukaan mm. palautumisen ja energiansaannin arvioinnin, sillä yksin harjoitteluun tuijottaminen ei johda parhaaseen tulokseen hyvinvoinnin kannalta ja toisaalta tuloksekas harjoittelu vaatii palautumisen ja ravitsemuksen järkevää huomioimista. Esimerkiksi alla olevasta kuvasta näet treenipäiväkirjamme viikkokoonnin, jossa lasketaan yhteen eri harjoitusmuotoihin käytetyt minuutit sekä arvioidaan viikon kuormittavuutta, palautumista ja energiansaantia.


Voittajan treenipäiväkirjan sisältö:
- 15 sivun tietoisku kehittävästä harjoittelusta ja palautumisesta
- Kesto kolme kuukautta
- Kolme kuukausisuunnitelmaa
- Joka viikolle viikkosuunnitelma
- Joka viikolle viisi päiväkohtaista pohjaa
- Viikkokoonti joka viikon lopussa
- Seurantakaavio kolmelle kuukaudelle eri ominaisuuksia varten
- Palkintotaulukko koko kolmen kuukauden harjoittelulle
- Kaksi harjoitusohjelmapohjaa


ENITEN KIINNOSTUSTA HERÄTTÄNYT POHJA

Viikkokoonnin lisäksi toimme vihon loppuun seurantalomakkeen kaikkia koko kolmen kuukauden aikana tehtyjä liikuntasuorituksia varten. Tämä pohja on saanut valtavasti kiinnostusta ja kiitosta. Katso alla olevasta kuvasta mistä sivusta kysymys ja avataan sen jälkeen mitä sillä tehdään. Lopuksi voit myös ladata pohjan itsellesi mikäli sinulla ei vielä ole Voittajan Treenipäiväkirjaa.



Tässä seurantalomakkeessa ajatuksena on, että saat joka kerta värittää yhden hymynaaman, kun olet liikkunut 30 minuuttia. Jotain sellaista, mitä lapset täyttävät suunnattomalla innostuksella, mutta eihän se into mihinkään aikuiseltakaan häviä! Sivun alalaidassa voit valita neljä eri väriä neljälle eri liikuntamuodolle (esim. voimaharjoittelu, kestävyysliikunta jne.) niin lopulta näet näppärästi miltä harjoittelun kokonaiskuvasi näyttää kolmen kuukauden aikana! Eli tuleeko esimerkiksi kovatehoisia ja palauttavia harjoituksia samassa suhteessa? Viikkojen saatossa tietenkin saavutuksista palkitaan mitaleilla ja pokaaleilla.

Lähetä pohja itsellesi sähköpostiin alla olevan lomakkeen avulla ja laita jääkaapin oveen!

Lataa hymynaaman

Tapahtui virhe. Yritä uudelleen.

Lomake lähetetty onnistuneesti.

KATSO VIDEO